2014-2015 BAHAR DÖNEMİ DANIŞMAN DUYURUSU

DANIŞMAN DUYURUSU

1- 2014-2015 Öğretim Yılı Bahar Dönemi Öğrencilerin Ders Seçimleri  02 
Şubat 2015 –                                 06 Şubat 2015 tarihleri 
arasında yapılacaktır.
2- Bu süreler içerisinde ders seçme işlemini tamamlayan, danışmanı 
olduğunuz öğrencilere                        02 Şubat 2015 – 07 Şubat 
2015 tarihleri arasında onay vermeniz gerekmektedir.
*** Normal öğrenim süresi dışındaki öğrencilerden katkı payı veya 
öğrenim ücretinin yanı sıra kredi başına katkı payı veya öğrenim ücreti 
de alınacaktır. Söz konusu öğrenciler                                   
02 Şubat 2015 – 06 Şubat 2015 tarihleri arasında ders seçimi yapacaklar 
ve danışman onayından sonra ödemeleri gereken katkı payı veya öğrenim 
ücreti hesaplanacaktır. Bu nedenle                         08 Şubat 2015 
tarihinde normal süre dışındaki öğrencilerin katkı payı veya öğrenim 
ücretleri hesaplatılıp bankaya bildirileceğinden ders seçimi yapmış 
öğrencilere en geç 07 Şubat 2015 günü saat 23:59’a kadar mutlaka onay 
vermeniz gerekmektedir. Onay verilmeyen öğrencilere katkı payı veya 
öğrenim ücreti hesaplatılamayacağı için ders kayıt işlemleri 
tamamlanamayacaktır.
3- İnternet’e bağlı herhangi bir bilgisayardan yararlanarak 
http://www.trakya.edu.tr” adresinde bulunan “Öğrenci” menüsü altındaki 
“Akademisyen Bilgi Sistemi”ne girebilir veya “http://abs.trakya.edu.tr” 
internet adresini doğrudan kullanabilirsiniz. Karşınıza “Sisteme Giriş” 
ekranı gelecektir.
4- Ekranın sol tarafında bulunan “Şifre gerektiren işlemler için lütfen 
sisteme giriş yapınız” ibaresinin altındaki “Giriş” tuşuna basınız. 
Açılan pencereye öğretim üyesi no ve şifrenizi yazıp, “Giriş” tuşuna 
tıklayınız.
5- “Öğrenci” seçeneği altında bulunan  “Kayıt Onay” uygulamasını 
seçiniz.
6- Açılan uygulamada “Filtre” seçeneğini kullanarak onay bekleyen 
öğrencileri listeleyebilirsiniz.
7- Onay verilmek istenen öğrenci, ilgili satıra tıklanarak seçilmelidir. 
Ardından “Kayıt Onay” tuşu tıklanarak öğrencinin kayıt esnasında seçmiş 
olduğu dersler listelenir.
8- Öğrencinin seçmiş olduğu dersler kontrol edilerek, yapılmış olması 
muhtemel hatalar düzeltilmelidir. Bu işlemi yaparken öğrenci ile 
birlikte hareket etmeniz olası itirazların önüne geçecektir. Öğrenci ile 
trakya.edu.tr uzantılı, öğrenci numarası ön ekine sahip (örnek: 
1120203999@trakya.edu.tr) elektronik posta adresi üzerinden iletişime 
geçebilirsiniz.
9- Bu işlemlerin ardından ders kaydını onaylayarak süreci tamamlayınız.
Bu içerik 30.01.2015 tarihinde yayınlandı ve toplam 1075 kez okundu.