DANIŞMAN DUYURUSU

1- 2017-2018 Öğretim yılı Güz Dönemi Öğrencilerin Ders Seçimleri 11 - 15 Eylül
2017 tarihleri arasında yapılacaktır.
2- Bu süreler içerisinde ders seçme işlemini tamamlayan, danışmanı olduğunuz
öğrencilere (I. sınıf veya ara sınıf) 11 - 15 Eylül 2017 tarihleri arasında onay
vermeniz gerekmektedir.
3- İnternet’e bağlı herhangi bir bilgisayardan yararlanarak
“http://www.trakya.edu.tr” adresinde bulunan “İdari/Öğrenci İşleri Dai.Bşk.”
menüsü altındaki “Öğretim Elemanı Bilgi Sistemi”ne girebilir veya
“http://abs.trakya.edu.tr” internet adresini doğrudan kullanabilirsiniz. Karşınıza
“Sisteme Giriş” ekranı gelecektir.
4- Ekranın sol tarafında “Şifre gerektiren işlemler için lütfen sisteme giriş
yapınız” ibaresinin altındaki “Giriş” tuşuna basınız. Açılan pencereye Öğretim
Üyesi No ve şifrenizi yazıp “Giriş” tuşuna tıklayınız.
5- “Öğrenci” seçeneği altında bulunan “Kayıt Onay” uygulamasını seçiniz.
6- Açılan uygulamada “Filtre” seçeneğini kullanarak onay bekleyen öğrencileri
listeleyebilirsiniz.
7- Onay verilmek istenen öğrenci, ilgili satıra tıklanarak seçilmelidir. Ardından
“Kayıt Onay” tuşu tıklanarak öğrencinin kayıt esnasında seçmiş olduğu dersler
listelenir.
8- Öğrencinin seçmiş olduğu dersler kontrol edilerek, yapılmış olması muhtemel
hatalar düzeltilmelidir. Bu işlemi yaparken öğrenci ile birlikte hareket etmeniz olası
itirazların önüne geçecektir. Öğrenci ile trakya.edu.tr uzantılı (Örnek: 2013 yılı ve
öncesi girişli öğrenciler için öğrencino@trakya.edu.tr, 2014 ve sonrası girişli
öğrenciler için isimsoyisim@trakya.edu.tr ) elektronik posta adresi üzerinden
iletişime geçebilirsiniz.
9- Bu işlemlerin ardından ders kaydını onaylayarak süreci tamamlayınız.
Bu içerik 07.09.2017 tarihinde yayınlandı ve toplam 1026 kez okundu.