KAYIT YENİLEME VE DERS SEÇME İŞLEMLERİ (11-15 EYLÜL 2017)

ÖĞRENCİ DUYURUSU
1- 2017-2018 Öğretim yılı Güz Dönemi Ders Seçimleri 11 – 15 Eylül 2017 tarihleri
arasında internet üzerinden elektronik ortamda gerçekleştirilecektir. Elektronik ortam
dışında kayıt yenileme işlemi yapılmayacaktır.

2- Ders seçim işlemi için ayrılmış olan süre kesinlikle uzatılmayacaktır.

3- a) 2017 ÖSYS sonucunda Üniversitemiz Birinci Öğretim programlarına yeni kayıt yapan
öğrencilerimiz ile öğrenim süresini aşmayan Birinci Öğretim öğrencilerimiz doğrudan
Öğrenci Bilgi Sistemine girip ders seçimlerini yaparak kayıt yenileme işlemlerini
gerçekleştirebilirler.

b) İkinci Öğretim ve Uzaktan Öğretim (yeni kayıt dahil) öğrencileri ile öğrenim süresini
aşan Birinci Öğretim öğrencilerinin yukarıda belirtilen tarihler içinde kayıt yenileme
işlemlerini yapabilmeleri için ilk önce öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretini Türk
Ekonomi Bankası’nın (TEB) herhangi bir şubesine elden veya elektronik ortamda
yatırmaları gerekmektedir. (Eğer öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretinizi sorunlular
hesabına yatırmış iseniz, biriminiz öğrenci işleri bürosuna makbuzunuzu işletiniz.)

İnternetten Kayıt Yenileme İşlemi için:

a) İnternet’e bağlı herhangi bir bilgisayardan yararlanarak “http://www.trakya.edu.tr
adresinde bulunan “Öğrenci” menüsü altındaki “Öğrenci Bilgi Sistemi” ne girebilir veya
http://obs.trakya.edu.tr” internet adresini doğrudan kullanabilirsiniz. Karşınıza “Sisteme
Giriş” ekranı gelecektir.

b) Ekranın sol tarafında bulunan “Şifre gerektiren işlemler için lütfen sisteme giriş
yapınız” ibaresinin altındaki “Giriş” tuşuna basınız. Açılan pencereye öğrenci no ve
şifrenizi yazıp, “Giriş” tuşuna tıklayınız.

c) Sol bölümde yer alan “Kayıtlanma” seçeneğinden “Kayıt Yenileme” işlemini seçiniz.

d) Açılan ekranın üst kısmında “Alabileceğim Dersler”, onun altında ise “Seçtiğim
Dersler” yer almaktadır. Eğer geçmiş yıllardan başarısız olduğunuz dersler var ise bu
dersler “Seçtiğim Dersler” alanında önceden seçilmiş olarak gelecektir.

e) Yeni dönemde almak istediğiniz dersleri üzerine tıklayarak seçiniz ve “+Seçtiğim
Dersleri Ekle” tuşuna basarak tek tek ekleyiniz.

f) Alttan almak zorunda olduğunuz ve yeni seçtiğiniz dersler, “Seçtiğim Dersler” alanında
yer almaktadır. Son kontrollerinizi yaptıktan sonra “Seçimlerimi Kaydet” tuşuna basarak
ders seçme işlemini sonlandırabilirsiniz.

g) Danışmanınız bu sürece onay verinceye kadar, seçilmiş olan dersler üzerinde değişiklik
yapılabilmektedir.

h) Konu ile ilgili sorularınızı biriminizde bulunan öğrenci işleri bürosuna iletebilirsiniz.

ı) Öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretini yatırmış olan ara sınıf öğrencilerimizin,
dekontlarını 21 Eylül 2017 tarihine kadar birim öğrenci işleri bürosuna teslim etmeleri
gerekmektedir.
Bu içerik 07.09.2017 tarihinde yayınlandı ve toplam 3365 kez okundu.