KAYIT YENİLEMELER - DANIŞMAN DUYURUSU

1- 2017-2018 Öğretim yılı Bahar Dönemi Öğrencilerin Ders Seçimleri 29 Ocak – 02 Şubat 2018 tarihleri arasında yapılacaktır.
2- Bu süreler içerisinde ders seçme işlemini tamamlayan, danışmanı olduğunuz öğrencilere (I. sınıf veya ara sınıf) 29 Ocak – 02 Şubat 2018 tarihleri arasında onay vermeniz gerekmektedir.
3- İnternet’e bağlı herhangi bir bilgisayardan yararlanarak “http://www.trakya.edu.tr” adresinde bulunan “İdari/Öğrenci İşleri Dai.Bşk.” menüsü altındaki “Öğretim Elemanı Bilgi Sistemi”ne girebilir veya “http://abs.trakya.edu.tr” internet adresini doğrudan kullanabilirsiniz. Karşınıza “Sisteme Giriş” ekranı gelecektir.
4- Ekranın sol tarafında “Şifre gerektiren işlemler için lütfen sisteme giriş yapınız” ibaresinin altındaki “Giriş” tuşuna basınız. Açılan pencereye Öğretim Üyesi No ve şifrenizi yazıp “Giriş” tuşuna tıklayınız.
5- “Öğrenci” seçeneği altında bulunan “Kayıt Onay” uygulamasını seçiniz.
6- Açılan uygulamada “Filtre” seçeneğini kullanarak onay bekleyen öğrencileri listeleyebilirsiniz.
7- Onay verilmek istenen öğrenci, ilgili satıra tıklanarak seçilmelidir. Ardından “Kayıt Onay” tuşu tıklanarak öğrencinin kayıt esnasında seçmiş olduğu dersler listelenir.
8- Öğrencinin seçmiş olduğu dersler kontrol edilerek, yapılmış olması muhtemel hatalar düzeltilmelidir. Bu işlemi yaparken öğrenci ile birlikte hareket etmeniz olası itirazların önüne geçecektir. Öğrenci ile trakya.edu.tr uzantılı (Örnek: 2013 yılı ve öncesi girişli öğrenciler için öğrencino@trakya.edu.tr, 2014 ve sonrası girişli öğrenciler için isimsoyisim@trakya.edu.tr ) elektronik posta adresi üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
9- Bu işlemlerin ardından ders kaydını onaylayarak süreci tamamlayınız.
Bu içerik 12.01.2018 tarihinde yayınlandı ve toplam 152 kez okundu.